MyPrimion App
De klassieke registratie van gewerkte uren gebeurde ooit via een kastje aan de muur met prikkaarten. Maar vandaag de dag zet primion Benelux in op de mobiele variant: MyPrimion App. Met een handige app voor personeel om de tijdregistratie uit te voeren! Gewoon op de smartphone of tablet, met de prime Mobile-app. Met dezelfde handige functionaliteiten die je van ons gewend bent, zoals aan- en afwezigheid registeren, de planning checken, roosters wisselen, premies aanvragen of verlof regelen. Deze tijdregistratie kan overal worden gebruikt om de uren bij te houden: op de werkvloer, thuis of onderweg. Rechtstreeks verbonden met jullie systemen, razendsnel én veilig. De MyPrimion App ondersteunt de workflow aan beide kanten.
Daarnaast is MyPrimion App ook ideaal te combineren met de klassieke vaste terminals. Werknemers kunnen bijvoorbeeld direct aangeven dat ze op (een bepaalde plek op) kantoor komen werken, wat in een tijdperk van steeds meer hybride werken handig is. Of ze kunnen zien of hun leidinggevende een verzoek tot bijvoorbeeld shiftwissel of vakantie heeft goedgekeurd. Kortom: mobiele tijdregistratie geeft een optimale workflow on the go.
Personeelsplanning
Een personeelsplanning maken was nog nooit zo simpel!
Kantoorruimte reserveren
Hoe laat je je collega’s makkelijk weten dat je op kantoor komt werken?
Kostenplaatsregistratie
Welke taken of welke projecten, en op welke kostenplaats?
Automatiseer vergoedingen
Vergoedingen koppelen aan prestaties, zoals bijvoorbeeld reiskostenvergoeding, salaris voor extra shifts of premies.
Workflow scenario's
Welke verantwoordelijkheden liggen bij welke medewerkers?
Onze software voor tijdregistratie
Informatie over onze software voor tijdregistratie