Thuiswerk: prime Time maakt tijdsregistratie tijdens de coronacrisis makkelijk

Nu de coronacrisis in alle hevigheid woedt, zijn heel wat mensen aangewezen op thuiswerk. Dat is voor iedereen een aanpassing, maar op voorwaarde dat u goede afspraken maakt, lukt dat wel. In deze tijden is een correcte en efficiënte tijdsregistratie uiteraard belangrijker dan ooit. Met prime Time, onze tool voor tijdsregistratie, verloopt alles makkelijk en efficiënt, zowel voor u als voor uw werknemers. Enkele voordelen op een rijtje.

1.    Uw medewerkers behouden het overzicht

Net als op kantoor, behouden uw medewerkers ook thuis een goed overzicht van hun gewerkte uren. In plaats van in- en uit te klokken aan de badgelezer op kantoor, doen ze dat virtueel vanop hun pc, laptop of tablet. Alle gegevens die uw hr-dienst nodig heeft, worden berekend zoals normaal. Zo helpt prime Time u om ook bij thuiswerk het arbeidscontract tussen werknemer en werkgever te respecteren.

2.    De mobiele app maakt thuiswerk extra makkelijk

Nog handiger is de optionele mobiele app prime Mobile. Ook daarmee kunnen uw medewerkers virtueel in- en uit boeken, zodat een computer zelfs helemaal niet nodig is. Indien gewenst kan de medewerker ook locatiebepaling inschakelen, zodat u weet waar de boeking plaatsvond. De mobiele app bevat verder alle functionaliteiten om verlof of andere afwezigheden aan te vragen, het werkrooster te wijzigen, de planning van het team op te vragen, …

3.    Collega’s hebben zicht op elkaars aanwezigheid

Met prime Time kunnen thuiswerkers ook inkijk krijgen in de aanwezigheidsstatus van collega’s: is een bepaalde collega nu aan het werk, is hij bereikbaar of neemt hij even pauze? Uiteraard wordt daarbij de privacy gerespecteerd: collega’s zien bij afwezigheden van een halve of een hele dag nooit de reden van die afwezigheid (vakantie, ziekte, recup, …).

4.    Maak gebruik van timesheets

Met de optionele  prime Cost timesheetsmodule kunt u als werkgever zelfs vragen aan uw medewerkers om hun tijd te boeken op projecten of taken, zodat u een duidelijk zicht krijgt op het uitgevoerde werk.

Thuiswerk in tijden van corona

Tot slot helpt prime Time ook om de work-lifebalans van uw medewerkers te bewaken. U als werkgever kunt dankzij onze oplossingen dan weer veel makkelijker uw business onder controle in deze dagen.

to top
close